ZWROTY I REKLAMACJE
Na podstawie Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Rozdział 2, Art. 7.1.) Konsument (Kupujący) ma prawo w terminie 14 dni od daty wydania towaru odstąpić od umowy bez podania przyczyny odstąpienia. Jest to możliwe tylko w przypadku gdy produkt nie jest zniszczony lub w żaden sposób użytkowany. O zamiarze zwrotu towaru należy poinformować Sklep poprzez wysłanie wiadomości e-mail, będącego oświadczeniem o odstąpieniu. Przekroczenie terminu będzie podstawą do nieuwzględnienia odstąpienia od umowy.
Na wymianę lub zwrot towaru masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Jeśli chcesz wymienić lub zwrócić produkt:
-
Towar musi być nowy, bez oznak użytkowania.
-
Pobierz z naszej strony formularz odstąpienia od umowy.
-
Zapakuj produkty wraz z formularzem i paragonem oraz odeślij na adres:
Drherb K&S sp. z o.o.
Al.Unii Lubelskiej 2
20-108 Lublin
z dopiskiem zwrot lub reklamacja
-
Po otrzymaniu przez nas przesyłki - zwracamy Ci pieniądze lub w przypadku wymiany wysyłamy nowy produkt.
-
Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący. W przypadku zwrotu towaru, Kupującemu jest zwracana wartość pieniężna odesłanego towaru wynikającego z zamówienia, jednakże koszty wysyłki pierwotnego zamówienia są przeliczane ponownie i od zwracanej kwoty jest potrącona różnica kosztów wysyłki.
-
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko po sporządzeniu protokołu szkody w obecności kuriera. Kupujący powinien odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki.
-
Wadliwy produkt wymieniamy niezwłocznie na nasz koszt (włącznie z kosztem dostawy). Pokryjemy również koszty odesłania wadliwego produktu do nas.
-
Jeżeli wymiana produktu nie będzie możliwa zaproponujemy wybór innego z naszej oferty lub zwrot pełnej wpłaconej kwoty.